יום שבת, 11 ביולי 2009

כלכלת תיירות

תנועת התיירים פנימה והחוצה מישראל נמצאת בעיצומה

כלכלת תיירות מתאפיינת הן בעולם והן בישראל בכך שתייר מקבל "מחיר מיוחד", יש מחיר למקומיים ויש מחיר גבוה פי כמה לתיירים. ועדיף שאם מכירים מקומי אז שהמקומי יזמין את החדרים כך כנראה ניתן לקבל מחיר מקומי שזה אומר הנחה של עשרות אחוזים.

שיווק ישראל על מפת התיירות העולמית, נתקל בקשיים הידועים של יציבות האזור, בעבר ניסו לשווק את ישראל באמצעות שלל אמצעים טקטיים: דוגמניות, אתרים קדושים, מזג אויר חם, אנשים נחמדים, וכו'. עדיין לצערי לא הצליחו לשפר את התדמית הקרבית ואת יוקר השהייה במלונות ביחס לאתרים אחרים במזרח התיכון (עקבה, תורכיה וכו'), אך עדיין התיירים מגיעים ומשלמים מחיר מופקע ביחס לאזרח רגיל וזאת ללא סיבה.

ולקינוח בכדי להמתיק את הפוסט נקנח בקטע של נדב אבקסיס מהתוכנית "עושים צחוק מהעבודה" שצחק על תיירים ותיירות

אין תגובות: