יום חמישי, 19 ביוני 2014

קיץ בשלישי לילדים ביריד המזרח 2014

מדי יום שלישי ביולי אוגוסט (למעט 9 באב), יריד המזרח מזמין משפחות וילדים לבלות בטריבונה - יריד המזרח שבנמל תל אביב.

סדנאות והפעלות לכל המשפחה החל משעה 17:30
המופע יתחיל בשעה 18:30, הכניסה חופשית.

1 ביולי - הביטלס לכל המשפחה
המופע, מסע קסום ומסתורי בעולמם של הביטלס ובשיריהם המופלאים במופע מדהים ומרגש, מלא בנוסטלגיה ובקסם. מופע מיוחד לכל המשפחה המותאם לילדים ולמבוגרים. הופעה מסיבתית ומיוחדת שהיא כולה הפנינג גדול של ילדים והורים ו... ביטלס

8 ביולי - מחסן השטוזים של דתיה
במחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. חגיגה של שירים, סיפורים... והמון שטוזים

15 ביולי - המופע המשותף של שירי מורנו ודניאל ליטמן מתוך התוכנית "החממה"
בעקבות ההצלחה המסחררת של "החממה" בערוץ ניקלודיאון יוכלו הילדים לפגוש את כוכבי הסדרה במופע מוסיקלי מרתק עם חידושים לשירים מוכרים ואהובים.

22 ביולי - דירה להשכיר
עיבוד מוסיקלי חדש ומרהיב לסיפורה הידוע של לאה גולדברג. הסיפור על דיירי מגדל ("בעמק יפה בין כרמים ושדות …") בן 5 קומות, המבקשים למצוא דייר חדש לבניין, במקום מר עכבר שעזב. לבניין מגיעים דיירים שונים: נמלה, ארנבת, חזיר, זמיר ויונה. מי ישכור את הדירה?

29 ביולי – פינוקיו
הסיפור הקלאסי על פינוקיו, ילד מעץ, שחולם להפוך לילד אמיתי, אבל ראשית עליו לעמוד במבחן ולהיות ילד טוב. במסעו, נמכר פינוקיו לתיאטרון הבובות, הולך שולל אחר הבטחות על עץ של מטבעות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג. לבסוף לומד פינוקיו לקח ומוכיח שהוא ילד אמיץ, נאמן ומתחשב.

12 באוגוסט - אוצר השירים
מופע מוסיקלי על שירי הילדים הראשונים שהיו כאן לפני 80 שנה ויותר. המופע משלב את יצירותיהם של המשוררים ביאליק, אלתרמן, לוין קיפניס, שרה לוי תנאי ואחרים. זהו מופע מוסיקלי מתוק על שירי הילדים הראשונים שנכתבו בעברית בשילוב חרוזים מיוחדים.

19 באוגוסט - איה אאוץ' ואווה
במקום סודי, לא רחוק מכאן, גרה משפחה מיוחדת במינה: אמא אווה וילדיה איה, איי, אח ואאוץ'. זאת משפחה מאוד מיוחדת, הם מרפאים פצעים... זאת המשפחה העסוקה ביותר שראיתם בחייכם, המטפלת במטה קסמים בכל פציעה או חבלה, קטנה או גדולה.

26 באוגוסט - רינת גבאי מארחת את יויו לטיול בעולם
מופע קצבי ומצחיק עם להיטי הילדים הגדולים, נעמי שמר, עוזי חיטמן ועוד.


הטריבונה ממוקמת בכניסה הצפונית ליריד המזרח, מיד אחרי הגשר המוביל מהחניון אל תוך היריד, במעלה פארק השעשועים הגדול.

הכניסה חופשית!

פרטים נוספים באתר יריד המזרח http://www.yarid-hamizrach.co.il/attractions/hatribuna


האירוע בפייסבוק: https://www.facebook.com/events/666795376709140/

אין תגובות: