יום חמישי, 14 ביוני 2012

לילה לבן 2 בעיר רחובות - הופעות, ריקודים, מתחם ילדים, נשף לילי

מתי?  יום חמישי, 5.7.2012

הופעות, ריקודים, מתחם ילדים, נשף לילי, מרוץ לילה, סיור באתר הפרדסנות, זמר עברי וגם... הכינו את הפנסים, ובואו לגלות מה קורה בבית ויצמן לאחר כיבוי אורות...

 מסיבת לילה ברחובות, 5 ביולי 2012

אמנים אורחים: הדג נחש, מטבוחה פרוג'קט, הגיבעטרון ועוד


אירועי "לילה לבן" יתקיימו זו השנה הראשונה ברחובות בחגיגה של תרבות ישראלית חוצת גבולות וגילאים, שתיערך אל תוך הלילה במספר מוקדים ברחבי העיר. 
במסגרת אירועי "לילה לבן" יפתח  מתחם "מסיבת רחוב" (בחניון הרכבת שבפארק המדע). המתחם הגדול ביותר בעיר לצעירים ולצעירים בנפשם, עם תקליטנים מוכרים שיקפיצו את הקהל ועם להקות אורחות - הדג נחש, מטבוחה פרוג'קט ולהקות רוק מקומיות. במקביל ייפתח גם מתחם ילדים (גן המגינים, רחוב הבנים 10) עם מסיבת פיג'מות בבמה המרכזית, הופעות של כוחות מקומיים צעירים מתחום המחול, השירה והתיאטרון ועם  כוכבת הסדרה פיג'מות והפסטיגל דנה פרידר. המתחם יציע מגוון משחקי ילדים, סדנאות קרקס, סרטים, ליצנים ואטרקציות נוספות ובנוסף הצגת התיאטרון "היפיפיה הנרדמת- הסיפור האמיתי", באולם יד-לבנים. מתחם ספורט ומירוץ לילה בגן המייסדים יזניק ריצה לילית של 3 ק"מ עממי ו- 10 ק"מ תחרותי ברחבי רחובות ובמקביל יתקיים בגן הפנינג ספורטיבי עם בימת ספורט בהשתתפות מיטב המדריכים בארץ בשילוב הפעלות זומבה, אירובי, טאי-צי' ומתופפים ואלמנטים תיאטרלים שונים מוסיקה וריקודים. מתחם המוזיקה (קונסרבטוריון העירוני למוסיקה, סירני 52, חוויות "שוויץ") יציע חוויה מוזיקלית תרבותית לקהל הרחב  עם מגוון של הרכבים ותזמורות מקומיות בסגנון קלאסי, ג'אז, ביג בנד ועוד... אומן אורח - האקורדיוניסט אמיל אייבינדר ודמויות שטח תיאטרליות. כחלק מהאירועים נעודד גם את האמנות המקומית בתחום היצירה האישית ויפתח מתחם אומנות ויצירה (כיכר מנצ'סטר- ברחבת השוק) - נשים יוצרות ואמנים יציירו בפתחת השוק העירוני. יוצגו ציורים של משתתפי סדנאות האומנות והפורום לקידום מעמד האשה יקיים יריד נשים יוצרות, המוכרות את יצירותיהן הייחודיות בליווי מוסיקה רקע ונגינת כליזמרים. לקהל שמעדיף לשבת בלילה יפתח מתחם זמר עברי (רחבת העירייה) -  שירה בציבור לחובבי הזמר העברי והשירה בציבור, בניהולו המוסיקלי של אופיר שמעוני עם-שרונה ואילן אלימלך עם להקת "הגבעטרון", בניצוחו של אילן גלבוע ויופיע גם חיים משה ולהקתו.

רק ברחובות! מכון ויצמן למדע באירועים ייחודיים ללילה לבן!

גן המדע , מכון ויצמן - 17:00 – 23:00
"לילה במוזיאון – וכוכבים בחוץ"- בגן המדע, מכון דוידסון לחינוך מדעי, מכון ויצמן למדע. האם אפשר לראות קשת ללא אור השמש? איך אפשר לעצור טורבינת מים בעזרת אור? איך נראים שמי הקיץ בליל ירח מלא?
גן המדע על-שם קלור, מוזיאון מדע ייחודי הפועל תחת כיפת השמיים, מזמין אתכם לסיורי לילה מודרכים, בדגש על מוצגי הלילה ותצפיות אסטרונומיות, עם חשיכה.

לילה ב"ארמון הנשיא" – 20:30 – 23:00
בביתו של ד"ר חיים ויצמן, הנשיא הראשון של מדינת ישראל ושל מכון ויצמן למדע, איש לא גר כבר כמעט 50 שנה. במסגרת אירועי לילה לבן, הקהל מוזמן לנשף ברחבת ארמון הנשיא, בו התארחו אמנים, מדינאים ובני מלוכה.
הקהל מוזמן להיות אורח של חיים וורה ויצמן, לבקר בין חדרי הארמון, להיחשף לסודותיו ולהציץ בחפצים אישיים שטרם הוצגו לאור נרות ולצלילי מוזיקה קלאסית. זוהי הזדמנות חד פעמית להעיר ללילה אחד את הבית מתרדמתו.

"ארמון בחשיכה" – 24:00 – 01:00
הכינו את הפנסים, ובואו לגלות מה קורה בבית ויצמן לאחר כיבוי אורות. סיור לא שגרתי בארמון ויצמן ובגנים בחשיכה – כשברקע סיפורים על אהבה, על מלחמה ועל מה שביניהם. מומלץ להצטייד בפנסים. פרטים נוספים, באתר בית ויצמן

מי שרוצה סיור ליל רגוע דווקא בימים עברו של קום המושבה, יוכל להגיע לאתר הפרדסנות ע"ש מינקוב - 22:00-20:30 ייערך סיור בתערוכה "זיכרונות" של האמנית סבינה סעד, המציגה זיכרונות כתובים ומאוירים על ניירות אריזה של הדרים ושיח עם האמנית. לאחר מכן, תתקיים סדנה קצרה לציור וכתיבת זיכרונות על גבי ניירות אריזה מן הפרדס. 22:30 – 24:00 ייערך סיור מספר ושר באתר עם מדריך מקצועי + זמר/זמרת.

למרוץ לילה לחץ כאן
לתוכנייה
http://www.rehovot.muni.il/Documents/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94%20%D7%9C%D7%93%D7%A4%D7%95%D7%A1.pdf

http://www.rehovot.muni.il/Lists/List4/DispForm.aspx?ID=562&Source=http://www.rehovot.muni.il/Lists/List4/view3.aspx

תגובה 1:

Tzlil Tamuz אמר/ה...

נשמע מעולה! איזה כיף שגם ברחובות חוגגים את הלילה הלבן. אולי תוכלו לצרף איזו מפת רחובות המראה היכן יתרחשו אירועי הערב?... זה יהיה מעולה לפעם הבאה, תודה!