יום שבת, 9 ביוני 2012

לילות לבנים 2012

מתי? 5.7.2012
היכן? כרמיאל, נתיבות, אריאל, דימונה, חדרה, נצרת, אשקלון, רחובות

ערים ללא הפסקה: משרד התרבות והספורט יקיים השנה במקביל "לילות לבנים" ב- 8 ערים בפריפריה



ב- 5 ביולי זה יקרה: לילה אחד, 8  "לילות לבנים" הכוללים כניסה חופשית להופעות של זמרים מובילים, מופעי זמר , תיאטרון רחוב, תערוכות ,פתיחת מוסדות תרבות עירוניים ופתיחת בתי המסחר בלילה לבן שכולו תרבות ישראלית במיטבה.
הערים המשתתפות: אריאל, נתיבות, דימונה, נצרת, כרמיאל, חדרה, רחובות ואשקלון.
בין האמנים שיופיעו: רמי קליינשטיין, נתן גושן, עומר אדם, קובי אפללו,  היהודים, ליאור נרקיס, אברהם טל, משה פרץ, נתן גשן, שלישיית מה קשור, מרגול, זהבה בן, עלמה זהר, בעז שרעבי, מיכל ינאי, רוני סופרסטאר, דיויד ברוזה והאנדלוסית, טל מוסרי, קובי מחט, די ג'יי  סקאזי ועוד .
האירועים יפתחו בכל אחת מהערים במסיבת "לילה טוב לילדים" עם הצגות איכות קטנות לילדים. לאחריה ובמהלך כל הלילה יתקיימו מופעים תזמורתיים לכל המשפחה בשילוב סולנים ופייטנים, מופעי חוצות עם שחקנים ואמנים, הופעות זמר עברי עם מיטב הזמרים, מוסיקת עולם, הצגות רחוב, מופעי פנטומימה, פסלים אנושיים, ירידי שעשועים, מופעי לייזרים, מסיבות לילה לבן, חנויות ומסעדות יפעלו במתכונת יום, ועוד. האירועים יתקיימו בערים השונות כחלק מתוכנית הדגל של המשרד - "נותנים במה" לקידום תרבות ויצירה בפריפריה.
בכל אחת מהערים שישתתפו בפרויקט יתקיים גם קונצרט מרכזי של תזמורת מובילה בארץ בשיתוף זמרים וסולנים.
במסגרת האירועים יתקיים הפנינג תרבות ענק ברחובות מרכזיים שיכלול תיאטרון רחוב, מופעי מוסיקה, פתיחת בתי סטודיו לאמנות, גלריות וחללים אלטרנטיביים ופעילויות של אמנים לכל אורך הלילה ועד לפנות בוקר. כמו כן, החנויות, בתי הקפה והמסעדות יפעלו במתכונת יום.


משרד התרבות והספורט הקצה להפקת "לילות לבנים 2" בערי הפריפריה סכום של 3.4 מיליון שקלים.
בכרמיאל יפתח אירוע לילה לבן בהצגה לילדים "הנעל הכתומה" של תיאטרון ועם הפעלות מיוחדות לילדים. לאחריה, קונצרט של התזמורת הקאמרטה הישראלית ירושלים עם הסולניות קרן הדר ומיטל טרבלסי ובניצוחו של רפי קדישזון. הלהקה המוזיקלית 'טררם' תעלה במופע ססגוני, להקת היהודים והזמרים רמי קליינשטיין ועידן עמדי יופיעו בפני הקהל, מאיה הרמן תעלה במופע רוק, התושבים גם יוכלו ליהנות ממופע מחול מאת אמנון וג'יל פיינגולד "רוקד בין שני העולמות" וכמו כן יתקיימו מפגשי סופרים ואמנים עם עדנה מזי"א, הזמר והיוצר חמי רודנר, דורית רביניאן והזמר ערן צור ובנוסף תתקיים מסיבת אוזניות לצעירים.

בנתיבות יפתחו אירועי לילה לבן עם מופעים מיוחדים לילדים עם יניב המגניב, מיכל ינאי וגיא פרידמן. בהמשך תקיים התזמורת האנדלוסית קונצרט עם אמיל זריאהן וליאור אלמליח, לאורך הלילה יופיעו הזמרים ליאור נרקיס, אלון דה לוקו, בועז שרעבי, נתן גשן ולהקות מקומיות ו - DJ  סקאזי ואחרים ירקידו את הצעירים במסיבות אל תוך הלילה.
באריאל יפתח לילה לבן עם מופעים מיוחדים לילדים עם דוד חיים, דורה ובוב הבנאי, טל מוסרי וקובי מחט מערוץ הילדים, תתקיים סדנת קריקטורות בצבע, דמויות על קביים, פסלים אנושיים, ליצנים ובלונים. בהמשך יתקיימו מופעי סטנד אפ וקסמים, סדנת קביים להנאת המשתתפים, הזמרים עומר אדם, חיליק פרנק ויהודה סעדו יופיעו בפני הקהל, יתקיים מופע של האופרה בלאפה וה – DJ YAHEL  והDJ TOMER G  ינגנו במסיבות אל תוך הלילה.
בדימונה יוכלו הילדים לצפות בהצגות שונות ביניהם, ההצגה "ילדי הכרובית". שלישיית 'מה קשור', קובי אפללו, מרגול, העבריים עם משיל כהן, לירון דנינו ואחרים יופיעו בפני הקהל. במהלך הלילה יתקיים תיאטרון רחוב להנאת העוברים והשבים, יוקרנו סרטי ילדים וחוצות ובשעות הלילה המאוחרות תתקיים מסיבת אוזניות לאוהבי המוסיקה והריקודים.
בנצרת יזכו הילדים ליהנות מהצגות הילדים בשפה הערבית "פינוקיו "זהרור ועץ התפוחים" בשעה שהמבוגרים יצפו בהצגה Playback . בנוסף יעלו ויופיעו הזמרת זהבה בן, הזמר סגיב כהן, התזמורת הערבית היהודית הצעירה, "להקת שהרארי", חמישיית המתופפים "אלטבאלין", תזמורת נצרת ועוד. בנוסף יועלה מופע המחול "רוקד בין העולמות" של אמנון וג'יל פיינגולד וכן מופע מחול אמנותי של להקת המחול המקומית של נצרת. לקראת חצות יתקיימו מסיבות עם DJ  מובילים שירקידו את הצעירים עד אור הבוקר.
באשקלון יפתחו את הלילה הלבן עם הצגות לילדים, ביניהם, ההצגה  "5 מכשפות הלכו לטייל", הפעלות מיוחדות לילדים עם ליצנים ושעת סיפור לילדים. בהמשך, יוכלו התושבים לצפות בהצגה "סעידה נגד סעדיה" של תיאטרון "קדם" אשר יקיים תחרויות, משחקי תיאטרון וסטנד אפ להנאת הצופים. התזמורת האנדלוסית הים תיכונית – אשדוד תארח את הזמר דויד ברוזה, קונצרט עם התזמורת הקאמרית אשקלון,  הזמרים אברהם טל, עלמה זהר, אריאל הורוביץ, רונית שחר, רוני סופרסטאר ועוד יעלו ויופיעו בפני הקהל והזמר גבי ברלין יקיים שירה בציבור עד אור הבוקר. במהלך כל הלילה יתקיימו מופעי אקרובטיקה, פיסול אנושי וסדנת ג'אגלינג ועוד פעילויות ססגוניות שונות. בשעות הלילה המאוחרות ייערכו מסיבות עם DJ  מובילים אשר ירקידו את הצעירים עד אור הבוקר.
בחדרה יפתחו אירועי לילה לבן עם הצגות איכות לילדים של התיאטראות "הקרון", "רחוק", "המעשית", לאחריהם יתקיים קונצרט עם תזמורת חדרה. הזמר משה פרץ ולהקות מקומיות יופיעו בפני הקהל, הטיש הגדול במופע זמר עברי, שירה בציבור ומופעי זמר עברי עם דורית ראובני מור מנדל ויעקב נווה וכן יתקיימו מסיבות ואירועי תרבות לאורך כל הלילה.
ברחובות יוכלו הילדים ליהנות מהצגות איכותיות המיועדים לילדים עם השחקנית טל בן בינה ותיאטרון "הקרון", יתקיים קונצרט של תזמורת רחובות ואירועי תרבות לאורך כל הלילה.  לצד זה יתקיימו מופעי רחוב  עם שחקנים, אמנים, ליצני רחוב, לוליינים ואמני רחוב להנאת המשתתפים וכן מסיבות לאורך כל הלילה.
שימו לב: ייתכנו שינויים בתכניות 

http://www.mcs.gov.il/Culture/Professional_Information/Announcements/Pages/white-nights.aspx

זה בנוסף ללילה לבן בעיר תל אביב שיתרחש ביום חמישי 28.6.2012 שפרטים נוספים עליו תוכלו למצוא ב http://www.mouse.co.il/CM.shows_item_show,761,208,14395,.aspx

רחובות (חניון הרכבת)- הדג נחש, מטבוחה פרוג'קט 
אריאל-  עומר אדם, חיליק פרנק ויהודה סעדו 
חדרה - משה פרץ ,בית הבובות ,הטיש הגדול 
אשקלון - דיויד ברוזה, אברהם טל, עלמה זהר, אריאל הורוביץ, רונית שחר, רוני סופרסטאר 
נתיבות -ליאור נרקיס, אלון דה לוקו, בועז שרעבי, נתן גושן ,סקאזי דימונה - מה קשור, קובי אפללו, מרגול, לירון דנינו
כרמיאל - היהודים,רמי קליינשטיין, טררם,עידן עמדי מאיה הרמן חמי רודנר,ערן צור 
 נצרת - זהבה בן

אין תגובות: