יום שבת, 30 במאי 2009

כלי מילות מפתח

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

לכל פוסט, רשומה, ידיעה, מאמר, וכו' קיימת חשיבות מכרעת מהי הכותרת (TITLE) המתארת  בקצרה עם הרבה משמעות את גוף ואת שאר הנאמר בין כל המלל. הדבר נכון לגבי כל סוג טקסט כתוב ובמיוחד למנוע חיפוש.

כותרת הפוסט ומילות המפתח יחדיו יוצרים למנוע החיפוש רמזים רבים בניתוח הטקסט ובקטלוגו האוטומטי בתוך מנוע החיפוש.

פוסט עם תוכן טוב + קישורים ומדיה + מילות מפתח טובות ייצרו התאמה טובה יותר גם עבור הפרסומות (במידה ובחרתם להרשות פרסום בצמוד לתוכן). לכל מסע פרסום יש את מילות המפתח המתאימות לקהל היעד שאליו מכוונת המודעה.

ייתרה מזו, בחירת מילות מפתח משמעותיות, קריטית לשני הכיוונים: הן לכותב התוכן והן למפרסם, בחירת מילות המפתח ובחירת הכותרת משפיעה בהכרח על קידום האתר, קידום הפוסט והצלחת התוכן המתאים להגיע לקהל היעד המתאים, למעשה לענות על משאלות החיפוש לש הגולשים במתן תוכן מתאים ובכך להגיע לקהל יעד רחב יותר, אחוז הקלקות גבוה יותר, ופוטנציאליות צפי גבוה יותר להכנסות.

בעזרת הקישור למעלה גוגל נותנת למפרסמים לבדוק את שכיחות שאילתות של מילות המפתח

זהו כלי שנותן למפרסם יכולת לבחור אלו מילות מפתח יתאימו לקהל היעד שאליו מסע הפרסום מיועד.

האם תוכן טוב בלבד יפרסם את עצמו?

צריך מערך שלם שכולל: תוכן טוב, קוראים נאמנים ובנוסף כדאי לעזור למנועי החיפוש בסיווג וקטלוג התוכן והתאמתו לקהל קוראים רחב יותר.

השתמשתי במושג "תוכן טוב", איך למעשה גוגל יודעת שהתוכן בתוך הפוסט הוא "טוב" או כדאי לקדמו, אז יש להם נוסחאות וכלים שונים כדי להגיד האם התוכן "טוב" או "פחות טוב"

הכלים הללו מתבטאים בסטטיסטיקה: כמה דפים מקושרים לדף התוכן הנוכחי, מספר גולשים שצפו בדף, מספר חזרות של מילים בתוך התוכן

אתרים נוספים:

http://www.wordtracker.com/

Guide for GOOGLE SEO Starter

http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2008/11/googles-seo-starter-guide.html

Hebrew

לקריאה נוספת:

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3116016,00.html

http://www.guylevi.org/content/view/43/1/

http://www.guylevi.org/content/view/44/1/

http://www.k.co.il/google-seo/search-engines-promotion/2/

http://www.edu-negev.gov.il/tapuz/motytp/atar/mvaker_g.htm

http://www.seoisrael.co.il/אופטימיזציה_של_הקוד/

אין תגובות: