יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

בית העיר תל אביב מארח 100 אמנים: מרתון הקרנות של הסדרה "ארט:21" יום חמישי, 31 באוקטובר, מהשעה 14:00 עד 23:00 בלילה

בית העיר מארח במסגרת "אוהבים אמנות" את מרתון סרטי הסדרה "ארט:21"

מתי?
יום חמישי, 31 באוקטובר, מהשעה 14:00 עד 23:00 בלילה
היכן?
מוזאון בית העיר, רחוב ביאליק 27, תל אביב - יפו
כניסה חופשית

"ארט:21| הינה סדרה ייחודית ועטורת פרסים מבית הערוץ האמריקאי PBS, המזמינה את הצופים להכיר מקרוב אמנים בינלאומיים מובילים.
הסדרה מתמקדת בתהליכי היצירה, "אחורי הקלעים"  של האמנים בסטודיו, בבית ובקהילות בהן הם פועלים, וחושפת את מקורות ההשפעה, הרעיונות והטכניקות שבבסיס יצירותיהם.
החומרים המרתקים והאינטימיים מאפשרים לצופים להתבונן בעבודתם וחייהם של כמה מהשמות הגדולים ביותר בשדה האמנות הבינלאומית העכשווית, ללוות אותם בתהליך המורכב של הפיכת רעיון מופשט לאמנות קונקרטית ולהבין איך הם מצליחים להתמודד עם אתגרים ויזואליים ופיזיים במטרה לממש את חזונם האמנותי.
באירוע יוצגו סרטים על האמנים: וויליאם קנטרידג', סינדי שרמן, ג'ף קונס, גבריאל אורוסקו, לואיס בורז'ואה, מרינה אברמוביץ', ברוס נאומן, פול מקארתי, קארה ווקר, ג'ני הולצר ועוד.
הבחירה נעשתה בשיתוף אנשי תרבות מקומיים אשר יציגו במהלך האירוע את הסרטים הנבחרים של האמנים האהובים עליהם. ביניהם: רותי דירקטור אוצרת ראשית, מוזיאון חיפה לאמנות, דוד פולונסקי, מאייר (ואלס עם באשיר, כנס העתידנים), אייל דה ליאו, מנהל שבוע האופנה, חולון ובלוגר אופנה, כנרת רוזנבלום, סופרת ועיתונאית, אבנר ברנהיימר, תסריטאי, סופר ועיתונאי.
הקרנת סרטי "ארט: 21"  תתחיל בשעה 14:00
22:00-17:00 אנשי תרבות מציגים את בחירותיהם  



אין תגובות: