יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

סוכת הנשיא בית הנשיא בסימן " אֶפְשָׁרִיבָּרִיא " - סוכות 2013


  • נשיא המדינה מזמין את אזרחי ישראל לבקר בסוכתו במשכן נשיאי ישראל במהלך חוה"מ סוכות
  • הנשיא יארח את שרת הבריאות, יעל גרמן
יום שלישי (24/9/13)
ברחבי הבית יוקמו מיצגים ועמדות הפעלה שונות הכוללים מגוון פעילויות חינוכיות וחינמיות להורים ולילדים בסימן חיים פעילים ובריאים בשיתוף משרד הבריאות והתכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים-" אֶפְשָׁרִיבָּרִיא":
  • תוקם סוכת ענק בה יקבל הנשיא את האורחים שתעוצב על ידי משרד החקלאות בשפע היבול והחקלאות הישראלית
  • הצגות תיאטרון ומופעי פנטומימה לילדים עם טיפים לחיים בריאים    
  • עמדות פיסול באמצעות פירות וירקות   
  • עמדת שף שילמד כיצד לבשל פשוט ובריא    
  • מתחם "משחקים של פעם" הכולל את המשחקים שכולנו גדלנו עליהם   
  • במת הופעות בהנחיית גלית גיאת של להקות מחול וקבוצות ספורטיביות
  • סיור ייחודי במוקדי העשייה והפגישות המדיניות של הנשיא
נשיא המדינה שמעון פרס מזמין, כבכל שנה, את אזרחי ישראל לבקר בסוכתו במסגרת יום פתוח בבית-הנשיא. השנה ייערך היום בשיתוף משרד הבריאות יחד עם משרד החקלאות במסגרתו תתארח התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים'(שמוביל משרד הבריאות יחד עם משרד התרבות והספורט ומשרד החינוך) ובשמה החדש: 'אֶפְשָׁרִיבָּרִיא'.

המסר המרכזי של הבית הפתוח: לאכול בריא, להיות בתנועה ולהרגיש טוב- זה אֶפְשָׁרִיבָּרִיא!  

אזרחי ישראל שיגיעו למשכן יוכלו ליהנות ממגוון פעילויות להורים וילדים ביניהן: סיורים במוקדי העשייה והפגישות המדיניות של הנשיא במשכן הנשיא, במהלכם יוכלו להתרשם מהטרקלין המיועד לפגישות מדיניות, מגינת המשכן השופעת יצירות אומנות היסטוריות וכן מהאולם המשמש לאירוח טקסים ממלכתיים ולאומיים.
ברחבי הבית יוקמו תערוכות ומיצגים רבים שיציגו דרכים לניהול אורח חיים פעיל ובריא הפונים לילדים ומבוגרים כאחד ויכללו : הצגות תיאטרון ומופעי פנטומימה שיסבירו את הסגולות המיוחדות והיתרונות של הפירות והירקות, עמדת שף שיבשל במקום אוכל טרי ויחלוק עם הקהל טיפים והמלצות לבישול בריא וקל להכנה, עמדת אמן שייפסל פסלים מרהיבים באמצעות פירות וירקות, כוכבת הילדים מיכל צפיר המזוהה עם חיים פעילים ובריאים תופיע לאורך כל היום בדגש על פעילות גופנית והרגלי אכילה בריאים. לבסוף יזכו

האורחים לשחק "משחקים של פעם" במתחם בו יפרסו שלל משחקי ילדות שכולנו גדלנו עליהם כמו גומי, קלאס, חמש אבנים ועוד.
סוכת הענק שתבנה על מדשאת בית הנשיא תקושט ע"י משרד החקלאות בשפע פירות וירקות מטוב הארץ המייצגים את החקלאות ישראלית במיטבה, חקלאות המצמיחה חברה בריאה. בצאתם מהסוכה יקבלו האורחים מארז צנוע המכיל מיני פירות וירקות.
במהלך כל הבוקר יופיעו על הבמה המרכזית, בהנחיית השחקנית גלית גיאת להקות כחול-לבן שיציגו מופעים שונים כמו מופע ג'ודו של ילדי הגיל הרך מירושלים, מופע התעמלות קרקע של להקת אקרובט-team ", להקת המחול האתיופית "מלכת שבא" , מופע בלט קלאסי ומודרני של אולפן האלה למחול ותנועה, להק1ת מחול ישראלי "זוז במחול" להקת זמר וכלי הקשה המורכבת מילדים בעלי צרכים מיוחדים מבית-הספר "אלונים", וכן תזמורת המשטרה שתנגן שירים ארצישראליים עליזים.  
נשיא המדינה יסתובב בין הביתנים,  יישא דברים ויברך את האושפיזין בסוכתו במהלך היום



יודגש כי מדובר באטרקציה חינמית המתאימה לכל הגילאים, למשפחות וליחידים המעניקה למשתתפים חוויה חינוכית, תרבותית, ערכית ומהנה
להלן לוחות הזמנים ופרטים חשובים נוספים:
יום שלישי כ' תשרי
ה' דחוה"מ 24.9.2013
שעות פתיחה: 9:00-12:00
סגירת שערים בשעה 12:00 בדיוק
הכניסה חופשית  מהשער הראשי, רח' הנשיא 3 ירושלים
מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית
הכניסה תותר לבעלי תעודות זהות/דרכון בלבד, לא תותר הכנסת נשק, יש להימנע להגיע עם תיקים וחבילות

אין תגובות: