יום שישי, 12 ביולי 2013

גן קסום-הצגות איכות לילדים בגן התקווה בתל אביב

במהלך חודשי קיץ 2013 יתקיימו בגן-התקווה בתל-אביב, מבחר הצגות איכות לילדים. ההצגות יועלו בכל יום שלישי בין השעות 19:30-18:00. הכניסה חופשית.

להלן פירוט ההצגות:
  • 9 ביולי - "גלי":מחזמר לילדים משיריו של אהוד מנור. גלי היא ילדה אופטימית, מלאת דמיון ואוהבת טבע. לקראת עלייתה לכיתה א', היא מאד מתרגשת ומשתפת בתחושותיה את חבריה הטובים. יחד איתם יוצאת גלי למסע קסום, חלקו בדמיונה, בו היא מתמודדת עם המחשבות והפרפרים שבבטן לקראת מה שצפוי לה במקום החדש-בית הספר.מותאם לגילאי 3-5.
  • 23 ביולי - "דירה להשכיר":עיבוד חדש ומוזיקלי לסיפורה הידוע של לאה גולדברג. הסיפור על דיירי מגדל בן חמש קומות, המבקשים למצוא דייר חדש לבניין, במקום מר עכבר שעזב. מי ישכור את הדירה? הצגה על יחסי שכנות טובה, עזרה לזולת וחברות אמת.
    מותאם לגילאי 3-6.
  • 30 ביולי - "המפוזר מכפר אז"ר":אלעזר מזר, איש מקסים, אך מפוזר מגיע באופן מפתיע לכפר אז"ר, כפר שקט ומאוד מסודר. ניסיונותיו להשתלב יוצרים רגעים משעשעים ומלאי הומור, אך גם הופכים את הסדר בכפר. כשהמצב נעשה בלתי נסבל מגרשים התושבים את אלעזר המפוזר והשקט חוזר אל הכפר, אולם אתו חוזרים גם הריקנות והגעגוע ואז מתחיל מסע חיפושים אחר המפוזר הידוע. על פי ספרה הידוע של לאה גולדברג.
    מותאם לגילאי 3-6.
  • 6 באוגוסט - "דמעות של אריה":זהו משל על אריה וארנבת ובו מועלות שאלות הנוגעות בחיים של כולנו. ההתייחסות אל המובן מאליו וקבלת השונה, תוך בחינת אופיו ומעשיו ולא על פי קטלוגו בתבניות ידועות מראש.
כתובת: גן-התקווה, רח' גבעתי 20 פינת ההגנה, תל-אביב. 
הכניסה חופשית.

מחכים לכם!

אין תגובות: