יום חמישי, 25 באפריל 2013

נתניה פוגשת מוזיקה - פסטיבל עיר פוגשת מוזיקה

פסטיבל "עיר פוגשת מוסיקה יתקיים במשך שבוע בנתניה (5-11 מאי 2013) ויכלול שישה מוקדי עניין מרכזיים בכל רחבי העיר



מוסיקה על הים

 "מוסיקה על הים", יכלול קונצרט "צלילים על הצוק" עם זמרת המצו-סופרן אילונה טויביס והרביעייה הקאמרית golden string, שיכלול מוסיקה קלאסית קלה, שירים נפוליטניים ומוסיקת עולם (שלישי, 7.5, 18:00) ויתקיים ברחבת הגלריה על הצוק שבטיילת המעפילים. 

תחת אותה כותרת יתקיים גם "חלום שלא נגמר" – קונצרט גאלה ייחודי של תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית ומקהלת "ניצן" של הקונסרבטוריון העירוני נתניה. הן תארחנה את הזמר קובי אפללו, בניצוחם של מוטי מירון ו-ויטה גורביץ'. גלית גיאת תנחה את הערב וגם תשיר (רביעי, 8.5, 20:30).

לאורך הטיילת יתקיים במוצאי שבת ה-11 במאי (21:30) "צלילים לאורך הטיילת" – מופע של אמני רחוב במיצגים מוסיקליים, מופעי קצב ומוסיקת עולם, בהשתתפות אהרן קוטלר, אמן הכלים המאולתרים אברהם כהן, "תיאטרון הקרון" ואמני TamTam.

מדרחוב מוסיקלי

 מסיבת הרחוב והאופנה net label. מי שתתקלט באירוע זה תהיה לא אחרת מאשר נינט טייב. זה יקרה ביום שלישי ה-7 במאי במדרחוב קראוזה המחודש (19:00).

מוקד המדרחוב המוסיקלי יכלול גם את המופע "צלילי בין ערביים" עם הרכב "להקול" (Laacool) במוסיקת רית'ם-אנד-בלוס (רביעי, 8.5, 18:00).

תחת הכותרת "צליל מכוון" תוצב במה במדרחוב תל חי המחודש, ביום חמישי ה-9 במאי (18:00) עליה יופיעו הרכבים ולהקות צעירות בקטעי jam. בין ההרכבים והלהקות: "ההרכייף", "איגיון" ו"איזמרגד", במבחר סגנונות מוסיקליים.


גינות מוסיקליות


הגינות הציבוריות בנתניה תשתתפנה אף הן בחגיגה, עם מספר מופעים ברחבי העיר, ביניהם "חלילים סביב העולם" עם גיל בוהדנה ו"סיפורו המופלא של החליל" עם חגית רוזמרין. אלה יתקיימו במוקדים רבים ברחבי העיר: בגן בזק שבשכונת גלי ים, בגן נאות שקד, בגינה החדשה שמול סניף מקדונלדס' בשכונת עיר ימים, בגן הפסלים שבקריית נורדאו, בגינה ליד המתנ"ס ברמת ידין, בגן הרצוג שבקריית השרון, בגן נרקיס שבשכונת עין התכלת, ובגינת מתנ"ס נאות הרצל. 

צלילים לקראת שבת


גם מרכז כללי ההקשה הבינלאומי "טרמולו" יארח מופע במסגרת הפסטיבל. הזמרת אסתר רדא, תושבת נתניה, תופיע במרכז עם חיבורים מיוחדים לכלי הקשה וסגנונות שונים מרחבי העולם (שישי, 10.5, 10:00).

אחת מגולות הכותרת של הפסטיבל תהיה שיתוף פעולה חגיגי ומיוחד בין קשתני הקונסרבטוריון העירוני נתניה לבין תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית. מנהל הקונסרבטוריון מוטי מירון ינצח על הקונצרט החגיגי והמיוחד (שישי, 10.5, 12:00) שיתקיים בהיכל התרבות נתניה.







הכניסה חופשית אלא אם צוין אחרת

http://www.netanya.muni.il/?CategoryID=1558&ArticleID=6136



  הקליקו לצפייה במודעה
  בקליקו לצפייה בתוכנייה

אין תגובות: