יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

סוכות 2012 בנמל תל אביב


בימי חול המועד סוכות (2-4.10) יתקיימו בנמל תל אביב הופעות מיוחדות:
בשעה 11:00 תתקיימנה שירה בציבור לילדים
ב-13:00 ה-"Human beat box" יפיקו מקצבים וצלילים מדהימים באמצעות הפה בלבד
ב- 15:00 יופיעו "טררם" במופע תיפוף, תנועה וקצב בהשתתפות הקהל
ב-17:30 יופיעו להקת "הגרובטרון", עם שירי א"י היפה שמחזירים את ההורה אל מרכז הרחבה
כל ההופעות יתקיימו על במה מיוחדת אשר תוקם בארגז החול שעל הדק .
הכניסה לכל הופעות פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.
להלן פירוט האירועים :בשעה 11:00 תתקיימנה פעילות שירה בציבור לילדים בהנחיית צליל בירן וסלעית פרידמן. במסגרת הפעילות יזכו הילדים לשיר שירים קלאסיים לפעוטות, דרך עוזי חיטמן ועד הכבש השישה-עשר וכוורת.
בשעה 13:00 יופיעו ה-"Human beat box", הרכב של אמנים המפיקים מקצבים וצלילים לא שגרתיים בעזרת הפה ומיתרי הקול בלבד. לחברי ההרכב יכולת מדהימה ליצר מקצבים מעולם הראפ, ההיפ הופ, הטראנס ומסגנונות מוסיקה נוספים וזאת תוך כדי שילוב חיקויים של אפקטים וסאונדים הנעשים גם הם ע"י שימוש במיתרי הקול בלבד. המופע משלב הדגמה של קטעים מוזיקליים, סדנה ללימוד human beat box ומערכונים מצחיקים המשלבים קולות אנושיים עם הפעלת קהל.
בשעה 15:00 תופיע על הבמה קבוצת "טררם", המורכבת מקבוצת אומנים ישראלית רב תחומית המשלבת תיפוף בסגנונות שונים, ריקוד ותנועה אנרגטיים באווירה קומית סוחפת. הפעילות תתחיל במצגת תיפוף חופשי וירטואוזי על תופים וכלי הקשה שונים. במהלך הפעילות ילמדו המשתתפים מקצבים בסגנונות שונים תוך כדי שימוש בידיים, ברגליים, ובקול.
בשעה 17:30 תעלה לבמה להקת "הגרובטרון", עם הופעה הכוללת רפרטואר משירי א"י היפה המחזירים את ההורה אל מרכז הרחבה. בואו ליהנות מהופעה שכולה מסיבה עברית גדולה בניחוח רטרו. 


כמו כן שוק הנמל מביא את הפיאצה לתל-אביב!!!פסטות טריות במשקל, מוצרים איטלקיים במחירים חד פעמיים והמון פעילויות לילדים. חול המועד סוכות, 2-8.10.




http://www.namal.co.il/events.aspx?sukot-event/02-10-2012

אין תגובות: