יום שלישי, 10 ביולי 2012

גן קסום 2012 - הצגות ילדים בגן התקווה תל אביב


בימי שלישי בחודשים יולי-אוגוסט יתקיימו בגן התקווה הצגות לילדים: אלדין, עמי ותמי, הכבש השישה עשר, ועוד... הכניסה חופשית!
ההצגות יתקיימו בימי שלישי משעה 18:00
לוח הצגות – "גן קסום"
 
"עמי ותמי" – 17 ביולי
צמד האחים עמי ותמי נשלחים אל היער על ידי הוריהם העניים, בדרך הם פוגשים צמד ציפורים מצחיקות שמחדדות לילדים כי עליהם לסמוך על עצמם, להושיט זה לזה ידיים ולדבוק במשימה...
כשמגיעים השניים לבית הממתקים מצפות להם חוויות שונות ומוזרות. רק באמצעות אומץ ונחישות הם מתגברים על כל צרה (ושבים הביתה חזרה...).
עיבוד מחזמרי קומי ובו שלל דמויות ססגוניות ומפתיעות.
 
"מחסן השטוזים של דתיה" – 24 ביולי
ברוכים הבאים למחסן השטוזים של המשוררת, הסופרת והמלחינה דתיה בן דור. במחסן השטוזים ממתינים לנו השטוזונים: שטוזה, שטוזית ושטוזי תפוזי, שילמדו שליח פיצה להמציא שטויות בחרוזים. השליח שהגיע רק כדי למסור פיצה לגברת בן דור, פוגש את סבתא מינה מבנימינה, את הילדה עם המטרייה, את הצבעים שהתבלבלו, את השובבים שבמיטה ועוד שירים, מנגינות וסיפורים של דתיה המסתתרים בתוך ארגזי המחסן הקסום ומלא ההפתעות. בשיתוף נאוה הפקות בע"מ.
 
"הכבש ה-16 " – 31 ביולי
מחזה מוסיקלי מאת מיקי גורביץ' על פי ספרו של יהונתן גפן. סיפורה של חבורת ילדים המגיעה אל הגן שלהם, כשהוא – איך לא – סגור...
הם מחפשים את דניאל, חברם הטוב, שנעלם, ויחד הם מגלים את ערכה המופלא של החברות. אם תנסו פעם להזכיר, ולו רק בלחישה, את צירוף המילים, הכבש השישה עשר, אז וודאי תוכלו לראות, איך נולד לו חיוך על פני האדם העומד מולכם. זה לא משנה מתי הוא נולד, אם הוא צעיר או מבוגר, אם הוא ילד או ילדה, מה שכן משנה זה מתי נולד הרגע הזה בו נחשף לקסם של "הכבש השישה עשר, הכבש הזה, היחיד, מכל העדר, שנכנס ללב - ונשאר שם".
 
"אלאדין" - 7 באוגוסט
מחזמר נפלא לכל המשפחה אודות אלאדין, מנורת קסמים ושדון מקסים. מחזמר לילדים ולכל המשפחה על אלאדין ועל הרפתקאותיו בעקבות חיפושיו אחרי מנורת קסמים. אלאדין פוגש בנסיכה יפה ובשדון מקסים, שמוביל אותו אל סוף שמח ומפתיע.
המחזמר מלווה בשירים מקוריים קצביים ונוגעים ללב, בריקודים מלהיבים, אפקטים מיוחדים ובתלבושות ססגוניות.

תגובה 1:

גני אירועים אמר/ה...

איזה מעולה!
בדיוק חשבתי לקחת את הילדים שלי להצגה האהובה עליהם עמי ותמי.

תודה רבה


גן אירועים