יום רביעי, 30 במאי 2012

קונצרטים מהאגדות בגן העצמאות בתל אביב בחודש יוני 2012


קונצרטים מהאגדות בגן העצמאות
בחודש יוני יתקיימו בגן העצמאות סדרת קונצרטים לילדים, שתתבס על אגדות וסיפורי ילדים - פטר והזאב, היפהפיה הנרדמת, ועוד... הכניסה חופשית!

הקונצרטים יתקיימו על הדשא, באויר הפתוח ליד הים. הסדרה תתבסס על אגדות וסיפורי ילדים ובמסגרתה יתקיימו 3 קונצרטים של התזמורת הקאמרית, החל מהשעה 18:00.

12 ביוני- "פטר והזאב" מאת סרגיי פרוקופייב- אגדת העם הרוסית שהפכה לאחת מאבני היסוד של ספרות הילדים העולמית. פטר, הילד האמיץ מן האגדה, מגיע לביתם של ילדי ישראל בלווית סבו הדאגן, ציפור מסלסלת עליזה, חתול המנסה לתפוס אותה, ברווז השט לו בשלווה באגם שאינו מודע לזאב הזומם לטרוף אותו וציידים שיגיעו בדיוק בזמן כדי להציל את המצב. כל אלו בשרטוט צבעוני מוסיקלי צבעוני ומופלא.

19 ביוני- "בית-ספר לקוסמים מוסיקליים"- דני חושב שהוא ילד רגיל ככל הילדים, אבל הוא לא יודע שיש לו כשרון גדול ומיוחד. דני מגיע לבית ספר לקוסמים ושם פוגש את המורה לקסמי המוסיקה, אשר מראה לו את הקסם שבמוסיקה, ומלמדת אותו כיצד להכין שיקויים בעזרת התווים וכמובן- לשיר ולנגן. עכשיו דני צריך להוכיח לעצמו שהוא יכול להכין מנגינה שתציל את עולם הצלילים.

26 ביוני- "היפיפייה הנרדמת והפעמונים הקסומים"- היפיפייה הנרדמת מתעוררת מתרדמה ארוכה של 100 שנה. היא חוזרת אל הארמון וחוגגת את סופו הטוב של הסיפור בנשף חגיגי.
בנשף היא פוגשת נגנים מיוחדים, המבצעים בפעמוני יד ובכלי נגינה שונים יצירות אהובות שסוחפים את כולם אל תוך עולם של צלילים קסומים. המופע כולל שיתוף הילדים בנגינה בפעמוני- היד.

הכניסה חופשית!



אין תגובות: