יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

סיפתח עזה פסטיבל רחוב בירושלים 11.11.11


http://www.ginothair.org.il/content.php?id=468#siftach

לאירוע בפייסבוק
https://www.facebook.com/event.php?eid=303487506344056

סיפתח עזה"
האירוע שיסעיר את רחובות העיר
מסיבת רחוב* מופעי תיאטרון ומוסיקה *איינשטיין בעזה הרצאות אקדמיות ברחוב *
אירועי אומנות בבתים פרטים
יום שישי ה 11.11.11 בין 11:00-14:00 רחוב עזה,
האירועים ללא תשלום
עיריית ירושלים, בשיתוף האוניברסיטה העברית ומינהל קהילתי גינות העיר, ממשיכה לחגוג את פתיחת שנת הלימודים האקדמית.
ביום שישי ה-11.11.11 בין השעות 14:00-11:00. יתקיים ארוע שיסעיר את האזור - "סיפתח עזה". במהלך האירוע ייערכו מופעי תיאטרון ומוסיקה, פעילויות בעשרות אתרים ברחוב עזה והסביבה לקהל הרחב ללא תשלום. לאורך הרחוב יתקיימו הרצאות, פאנלים וסדנאות במגוון נושאים הקשורים למדע, יוצגו מייצגים מתחום התרבות ותחומי הלימוד השונים הנלמדים באוניברסיטה.
להלן חלק מהאירועים:
איינשטיין בעזה- החל מאיינשטיין ועד לביטלס. האוניברסיטה העברית מציעה מגוון הרצאות ללא תשלום של גדולי הפרופסורים החל מהשעה 11:00 ועד ה 14:00 בבתי העסק לאורך הרחוב. בין ההרצאות: במכון ירושלים לחקר ישראל ידבר נשיא האוניברסיטה פרופ' מנחם בן-ששון על "טקסים ותכסיסים בירושלים", פרופ' עידן שגב יקיים דיון מרתק על "הלא נודע" - האם אנחנו לקראת העתק ממוחשב של המוח? פרופ' נחמן בן יהודה ירצה בנושא "מדוע אנחנו אוהבים סמים?" המדיניות העולמית בנוגע לסמים, בשעה 11 בסושי רחביה. פרופ' נפתלי וגנר יעביר סדנת מוסיקה שתעסוק בלהקת הביטלס על גג בית ברחוב האר"י 1 החל מהשעה 11. פרופ' ורד וניצקי-סרוסי תשוחח ב"זנגביל" על המחאה החברתית, ד"ר אריאל הירשפלד יתארח בחנות הספרים אדרבא וישוחח על שירי ביאליק ושירי ירושלים, פרופ' נפתלי וגנר יעביר סדנת מוסיקה שתעסוק בלהקת הביטלס על גג בית ברחוב האר"י 1, ד"ר אורלי שדה תסביר ב"סושי רחביה" על חינוך פיננסי, נשיא האוניברסיטה לשעבר פרופ' חנוך גוטפרוינד יחשוף פרטים אישיים על חייו של איינשטיין בבית אבי חי בהרצאה "אינשטיין בנעלי בית", (להרצאה זו יש להירשם מראש). יתקיימו הרצאות נוספות במקומות שונים וזמנים שונים.
רוצים סלון של מיליון דולר בשקל? פרויקט Pimp my Place ערך תחרות בפייסבוק בה זכו זוג סטודנטים לשיפוץ הדירה .מעצבת הפנים צוריה אבירם בשיתוף צעירי פורום רחביה ואגודת הסטודנטים יעצבו את הדירה מחדש. הקהל הרחב מוזמן ללמוד את סודות העיצוב וללמוד כיצד בונים וצובעים רהיטים במגוון סדנאות. רחוב התיבונים 6 דירה 9 החל מהשעה 11:00.
לאורך הרחוב יתקיימו מופעי תיאטרון ומוסיקה באווירת קרנבל רחוב בהפקת "רוח חדשה". DJ ירושלמיים ירקידו את הרחוב, הרכבים של יוצרים ואומנים צעירים מקומיים יופיעו וינגנו לאורך הרחוב שיקושט בתפאורה מיוחדת באמצעות ניידת האומנות של עיריית ירושלים. לאורך הרחוב יוצג מיצב נעליים, קלפי ענק של משחקי מזל וציורים גדולי מימד יקשטו את הרחוב, ובנוסף יהיה מיתחם מיוחד להתנסות הקהל הרחב בציור ואמנות על בד.
בשדרות בן מימון יתקיים יריד מעצבים מקומיים החל משעה 11:00 בו יוצגו תכשיטים, תיקים אקססוריז, דיברי אמנות, יודאיקה ועוד.
מסיבת גינה בגינת רח' עזה – הגינה תהפוך למסיבה אחת גדולה, הכוללת פינות ישיבה, דוכני אוכל ושתיה, והרבה מוסיקה בניצוח DJ ירושלמיים ועוד.
במסגרת הפרויקט "מסי-בית" יתקיימו בדירות לאורך הרחוב פעילויות שונות הפתוחות לקהל הרחב. מסיבות ריקודים בדירות שונות, תערוכות ייחודיות, מסיבת תמונות, שבה הקהל מצטלם ומציג בזמן אמת את התמונות מהאירוע, תערוכות וידאו ארט של סטודנטים ועוד.
האירוע הינו הפקה משותפת של מינהל קהילתי גינות העיר, הרשות לצעירים בעיריית ירושלים והאוניברסיטה העברית, יחד עם ארגוני הצעירים: "רוח חדשה", אגודת הסטודנטים, ופורום צעירי רחביה. בנוסף ישתתפו גם הניידת לאומנויות של עיריית ירושלים, איגוד הסטודנטים בצלאל, וארגון Jerusalem challenge. המוסדות חברו יחדיו כדי להציג את העושר הרוחני-תרבותי הקיים בעיר ובאוניברסיטה ולאפשר לסטודנטים ולקהל הרחב לציין ולחגוג את פתיחתה של שנת הלימודים האקדמית תשע"ב.

2 תגובות:

פילאטיס אמר/ה...

תודה רבה על העדכון נשמע ממש טוב. נקפוץ לראות.

תזונה נכונה אמר/ה...

יפה מאד!