יום חמישי, 19 במאי 2011

expert days 2011

http://e4d.co.il/Events/ExpertDays2011/Home/OpeningEvent

אירוע הפתיחה של הכנס מתקיים ביום ראשון, ה- 10 ליולי החל משעה 16:30 אחרי הצהרים (עם סיום הסדנאות של אותו יום), באודיטוריום הגדול בפארק אזורים הכניסה לאירוע היא חופשית.


17:30 – 16:30 הגעה וקוקטייל פתיחה

19:00 – 17:30 ד"ר אשר עידן – האצת חדשנות באמצעות כלי רשתות חברתיות

השפעת הרשתות החברתיות מעמיקה ומתפשטת בכל התחומים: משיווק ומחקר ופיתוח עסקיים, עד לצונאמי אדיר של מהפכות במזרח התיכון. בהרצאה נתמקד בדרכים לרתום את עוצמת הרשתות החברתיות כדי להאיץ את החדשנות בארגון: חוכמת ההמונים, אינטליגנציה קולקטיבית, אינגייג'מנט ועוד.
ד"ר עידן הוא מרצה ל"מודיעין עיסקי ברשתות חברתיות", ול"ניהול ברשתות חברתיות" באוניברסיטת בר אילן. מרצה לעתידנות באוניברסיטת ת"א. יועץ ומרצה להנהלות (פרטנר, סלקום, המטכ"ל, סופרפרם, המפכ"ל, שר החינוך, ועוד) ומרכזי מופ (מיקרוסופט, אינטל, סאפ, קומברס ועוד).

19:45 – 19:00 גיא בורשטיין - חידושים והפתעות ב- Visual Studio

בהרצאה מבוססת דמויים זו, יציג גיא בורשטיין ממיקרוסופט ישראל את החידושים האחרונים בעולם ה- Visual Studio ופלטפורמת .NET, ויתן הצצה לגירסא הבאה: מהחידושים בסביבת הפיתוח, בשפת C# ובמגוון טכנולוגיות חדשות.
גיא בורשטיין הוא מומחה טכנולוגיות פיתוח במיקרוסופט ישראל ואחראי על הקשר של מיקרוסופט לקהילת המפתחים בארץ. הוא תמיד נהנה ללמוד, לשחק ולהרצות על טכנולוגיות חדשות!

אין תגובות: