יום שבת, 26 בפברואר 2011

גרנד פרי חולון בהתעמלות אומנותית 2011

מתי? בימים שישי ושבת, 5-4 במרץ

היכן? התחרות תתקיים בהיכל הספורט קציר, רחוב יצחק רבין 20 בחולון. ה

כניסה ללא תשלום

תחרות ה"גרנד פרי" הינה תחרות בינלאומית חשובה ויוקרתית, הנערכת ב-10 ערים מרכזיות באירופה. ישראל הינה המדינה החוץ אירופאית היחידה בה מתקיימת התחרות.
בין המדינות המשתתפות: רוסיה, בלרוס, בולגריה, ליטא, ספרד, פינלנד, קפריסין אוזבקיסטן, הונגריה, לטביה, אוסטריה, אזרבייג'אן, גיאורגיה, סלובקיה, קזחסטאן, צ'כיה פולין ואיטליה.
השנה, בנוסף ללמעלה מ-250 מתעמלות מ-21 מדינות שונות, תגענה לארץ אלופות אולימפיות בהתעמלות לדורותיהן וביניהן:אלינה קבייבה מרוסיה, אנה בוסונובה מאוקראינה ואינה ז'וקובה מבלרוס, הנחשבות למתעמלות הטובות בכל הזמנים.
בתחרות הגרנד פרי הושקעו כמיליון ₪ וסך הפרסים לזוכות עומד על 100 אלף ₪.




3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

כל הכבוד למפיקי האירוע -הייתי כל השנים בתחרויות בחולון-מקצועי מקצועי ואיכותי.

אנונימי אמר/ה...

באיזה שעה זה? כי אני וחברה שלי הולכות כל שנה ואני לא יודעת

אנונימי אמר/ה...

מה הקשר אלינה קבייבה ל מישתתפת רק אלינה קנייבה תישתתף וחןץ מיזה זה היה היום ומחר ביום שבת יש גם את גמר גרנד פרי אני הופאתי שם אני מיתאמלת