יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

בלוגים לב וקולנוע

http://www.lev.co.il/NOTEBOOK/default.asp

http://blog.lev.co.il/

אני אוהב לראות סרטים, אני אוהב לקרוא על האופן שבו הפיקו את הסרט MAKEOF

וכן את תקציר העלילה של הסרט.

כעת רשתות קולנוע מתחילות ליחצן את עצמם באינטרנט, להראות נוכחות ברשתות חברתיות, לפתוח בלוג, לפרסם בטוויטר, פייסבוק וכו'.

זה פרסום מצוין בכמעט כלום כסף, כדי לשווק סרט היום מבצעים הקרנה סגורה למעצבי דעת קהל והסרט מקבל את הפרסום הראוי מפה לאוזן, באינטרנט ובשאר הרשתות החברתיות, והבאז עושה את שלו.

אין תגובות: