http://www.lev.co.il/NOTEBOOK/default.asp
אני אוהב לראות סרטים, אני אוהב לקרוא על האופן שבו הפיקו את הסרט MAKEOF
וכן את תקציר העלילה של הסרט.
כעת רשתות קולנוע מתחילות ליחצן את עצמם באינטרנט, להראות נוכחות ברשתות חברתיות, לפתוח בלוג, לפרסם בטוויטר, פייסבוק וכו'.
זה פרסום מצוין בכמעט כלום כסף, כדי לשווק סרט היום מבצעים הקרנה סגורה למעצבי דעת קהל והסרט מקבל את הפרסום הראוי מפה לאוזן, באינטרנט ובשאר הרשתות החברתיות, והבאז עושה את שלו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה