יום שישי, 5 ביוני 2009

הבנק מצייץ לי בוקר טוב

לאחר שקראנו שימוש של חברות בתחום הטוקבקיסטים לתגובות בבלוגים.

ניתן לראות מגמה של חידושים ושימושים של טכנולוגים קיימת בידי תאגידי ענק לטובת השיווק של עצמם.

אתמול קראתי ידיעה שבנק לאומי החל להריץ ניסוי באמצעות חברה המתמחה ליחסי ציבור בפתיחת בלוג וביצירת שירות טוויטר TWITTER עבור הבנק.

אגב שלשום התחבר אליי גם הטויטר של בנק ירושלים.

לדעתי זו מגמה טובה, שגופים מסחריים מאמצים טכנולוגיה ושירותים "חדשים".

מה שטוב בשיווק עבור נשיא ארה"ב למשל גם טוב לשיווק בנק,

בעבר הייתה קיימת העתקה של מגמות שיווק וטכנולוגיות בין בנקים (אז המודיעין העיסקי פיננסי היה עובד שעות נוספות)

מהירות המידע חשובה מאוד, ובמיוחד בתחום הפיננסי, וכדאי היה להפוך במסע פרסום רישתי בלבד ולתרגם את מהירות המידע לחוסכים/לווים פוטנציאליים בעלות מאוד שולית וקטנה.

בהערה אישית: בעידן המידע אנחנו נחשפים ליותר מידי מידע ועכשיו צריך לדעת איך לסנן את אותו מידע, רק לדברים רלוונטיים, ספאמרים וסתם מציקים אחרים ייחסמו לאלתר כבזבזני מידע וזמן. אז השיווק צריך להיות במידה כמו כל דבר בחיים.

אין תגובות: