יום שלישי, 12 במאי 2009

טרנדים בזמן מיתון

המיתון במשק משנה התנהגויות חברתיות:

* מעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס.

למשל במשק החלב מעבר למוצרי בסיס: גבינה לבנה על חשבון צריכת גבינות פרימיום.

* קיטון במספר היציאות לבתי קפה/מסעדות.

* עלייה במספר הקוראים של "חומר קריאה" כגון: ספרים מוזלים,  עיתונים זולים או חינמיים (קומיקס למשל) ובכלל פניה ללימודים נתון המוסבר בניסיון למלא את הזמן הפנוי שנוצר.

* עלייה במספר האנשים הנותנים צ'אנס למזל.

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090512_445

הכנסות מפעל הפיס עלו ב 13% ביחס לרבעון המקביל אשתקד או ב – 8% ביחס לרבעון הקודם. והגיעו לסה"כ 1.1 מיליארד שקל.

* עלייה במספר הנרשמים להיכרויות

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000449088&fid=821

אם למטרת זוגיות ואם למטרת שותפות עסקית, השכרת דירה וכו'. הנתון הזה מוסבר מכיוון שכעת אנשים רוצים לחסוך בכסף, ו/או יש להם זמן פנוי רב יותר אז הם מנסים למלא את הזמן בחיפוש אחרי שותפויות.

אין תגובות: