המיתון במשק משנה התנהגויות חברתיות:
* מעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס.
למשל במשק החלב מעבר למוצרי בסיס: גבינה לבנה על חשבון צריכת גבינות פרימיום.
* קיטון במספר היציאות לבתי קפה/מסעדות.
* עלייה במספר הקוראים של "חומר קריאה" כגון: ספרים מוזלים, עיתונים זולים או חינמיים (קומיקס למשל) ובכלל פניה ללימודים נתון המוסבר בניסיון למלא את הזמן הפנוי שנוצר.
* עלייה במספר האנשים הנותנים צ'אנס למזל.
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090512_445
הכנסות מפעל הפיס עלו ב 13% ביחס לרבעון המקביל אשתקד או ב – 8% ביחס לרבעון הקודם. והגיעו לסה"כ 1.1 מיליארד שקל.
* עלייה במספר הנרשמים להיכרויות
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000449088&fid=821
אם למטרת זוגיות ואם למטרת שותפות עסקית, השכרת דירה וכו'. הנתון הזה מוסבר מכיוון שכעת אנשים רוצים לחסוך בכסף, ו/או יש להם זמן פנוי רב יותר אז הם מנסים למלא את הזמן בחיפוש אחרי שותפויות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה