יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

SHOPPING IL חג הקניות הישראלי ברשת 11-12.11.2015

אז איפה אתם ב 11-12.11.2015?

גם בישראל (וגם בעלי אקספרס ב 11.11) יש מבצעי מכירות

ShoppingIL, חג הקניות הישראלי ברשת שב עם יומיים 
של הנחות אין קץ במאות חנויות מקוונות. 
שיהיה לכולם חג קניות שמח!

https://www.shoppingil.co.il/

נפגשים בנמל תל אביב 2015



מיטב אנשי התקשורת והתרבות מזמינים אתכם לסדרת הרצאות מרתקות אשר יהיו פתוחות לקהל הרחב וללא תשלום במגוון מסעדות ובתי קפה במתחם נמל תל אביב ויריד המזרח
במהלך חודשי נובמבר ודצמבר, נמל תל אביב ויריד המזרח יפתחו את שעריהם לטובת סדרת הרצאות מגוונות ומעשירות בנושאי תרבות ותקשורת. את ההרצאות יעבירו אנשי עיתונות וטלוויזיה מהמובילים והמסקרנים בארץ, כגון: הזמר והשחקן, יאיר ניצני, העיתונאי והתסריטאי, רן שריג, הכתב המדיני, אודי סגל, העיתונאית והסופרת, ענת לב אדלר, ליאור רז ("פאודה") ועוד רבים.
ההרצאות יתקיימו אחת לשבוע, בשעה 20:00 בערב בימי רביעי, בבתי קפה ומסעדות בנמל תל אביב וביריד המזרח, אליהם יגיעו הדוברים להעביר הרצאה אינטימית ומרתקת בנושאים האקטואליים עבור כולנו.
בין ההרצאות שיתקיימו:
תקשיבו טוב – מהפרעת קשב למרכז הפריים טיים
מרצה: יאיר ניצני
4.11.2015, ג'אפניקה
יאיר ניצני, מגיש טלוויזיה ומוסיקאי מספר בהרצאתו המרגשת על ילדותו, נעוריו וחייו הבוגרים כמי שהיה לקויי למידה וסובל מהפרעת קשב בעצמו וכאב לשלוש בנות המסתמנות ככאלה. ניצני שסיים את התיכון בזחילה, שהמורים הבטיחו לו ש"ממנו לא יצא כלום" מספר בגילוי לב על הקשיים שהובילו אותו אל צמרת תעשיית הבידור המוסיקה והטלוויזיה בישראל.
ההרצאה מלווה בקטעי וידאו.
משך המפגש – שעה.

כלכלה ישראלית וכלכלה עולמית בצל המשבר
מרצה: שלמה מעוז
11.1.2015 קפה גרג
הכלכלן הראשי לשעבר של בית ההשקעות אקסלנס נשואה. כיהן כפקיד בלשכת המדען הראשי, היה יועץ לשר האוצר, ושימש כנספח הכלכלי בלונדון. הרצאתו של שלמה תעסוק בהתפתחות הכלכלית העולמית בשנים הקרובות עפ"י אזורים ומדינות מסוימות והשינוי במאזן הכלכלי הגלובלי לכיוון שחקניות חדשות. במה כרוך השינוי, תוצאות השינוי העולמי ומשמעותו, כיצד נערכים לשינוי ומה המסקנה לגבי התעשייה הישראלית האמורה לנצל הזדמנויות תוך שינוי בתפיסתה הנוכחית?


פאוד'ה
מרצה: ליאור רז
18.11.2015, דרבי בר
זהו מפגש אינטימי ומיוחד עם מי שחי חיים כפולים בשם המדינה והחליט לכתוב על זה. ליאור רז, היוצר והשחקן הראשי בסדרת המופת הישראלית "פאוד'ה" מספק הצצה מבפנים לפעילותה של יחידת המסתערבים. בהרצאתו משתף ליאור בחוויות שלו על הקרבה, שנאה, יחסים, הקונפליקטים, הכאבים, הפחדים, המסירות, המורל, חברות, הליכה על חבל דק בין החיים והמוות, העבודה המשותפת בין יהודים לערבים והאימפקט של הסדרה על הציבור הישראלי הערבי והיהודי.
במסגרת ההרצאה מוקרנים קטעים מהסדרה וליאור עונה על שאלות מהקהל.
משך המפגש - שעה.

"רמזור"/ "מחוברים"- הסיפור האמיתי
מרצה: רן שריג
25.11.2015, קפה לנדוור
רן שריג מנסה להבין יחד עם קהל המאזינים אם הגבר החדש הוא לא גם הגבר החלש? האם הנשים שבאמת כ"כ חיכו לשוויון בו גברים לוקחים חלק פעיל בתפעול ותפקוד הבית והיחסים, לא התגלה כ"קללת" הנשים? האם אלה הגברים השווים שהאישה תמשך אליהם או שהם בעצם ייתפסו בעיניה כגברים "כוסיות"? (נתמך במחקרים). שריג מדבר על נישואין וגירושים ומה שביניהם, מראה כיצד אפשר לקחת כאב ולהפוך אותו לזהב ומוכיח איך ניתן להפוך טרגדיה אישית לקומדיה הכי מצליחה בישראל, ובסופו של עניין שריג (שכבר הבין..) יסביר למה לדעתו, המחויבות לדבר ולכתוב אמת ככלי לשחרר את עצמך וגם אנשים מסביבך שקולה לבריחה מכלא!
ההרצאה משולבת בקטעים מהסדרה רמזור.
משך המפגש – שעה

קיצור תולדות הספין
מרצה: אודי סגל
2.12.2015, ג'אפניקה
מהו ספין? איזה סוגים של ספין ישנם? ואיך מנהיגים בארץ ובעולם משתמשים בהם כדי לעצב מציאות או להסיט את אור הזרקורים לכיוון הרצוי להם? את המפגש פותח סגל בהרצאה בה מובאות דוגמאות וסרטונים מהארץ והעולם, וניתן הסבר מעמיק על מהו ספין ועל היכולת להשתמש בספין התקשורתי ככלי הכרחי בארגז הכלים של כל חברה מסחרית וכל מנהל בעידן התקשורת המודרנית. סגל מגיש את ההרצאה בסגנונו המשוחרר והמבדר, תוך שהוא נוגע בנקודות ודוגמאות המוכרות לכולנו ברמה הבינלאומית.
משך המפגש – שעה.

ישראל , סקירה אסטרטגית
מרצה: אור הלר
9.12.2015, קפה גרג
עיתונאי ישראלי, משמש ככתב צבאי ומגיש מחליף בתוכניות אקטואליה בערוץ 10 ובהן 'תוכנית הבוקר עם אורלי וגיא', 'חמש עם רפי רשף' ו'לונדון את קירשנבאום'.
בין עזה ללבנון, בין החמאס לחיזבאללה, בין איראן למצרים. מה הם האתגרים הביטחוניים של ישראל ב2015 וכיצד היא מתמודדת איתם? כיצד צה"ל נערך למלחמת לבנון השלישית? האם ניתן לנצח אירגון טרור וכיצד השתנה אופי המלחמות שישראל מנהלת בעשרות השנים האחרונות ההרצאה מלווה בקטעי כתבות הממחישות את בעיות הביטחון הלאומי של ישראל.
משך המפגש – שעה.


כותבת ומוחקת אהבה
מרצה: ענת לב-אדלר
16.12.2015 קפה לנדוור
עורכת בכירה בידיעות אחרונות ,בתחום הלייף סטייל. הרצאתה חושפנית, מרגשת ומרתקת, בה היא משתפת הסופרת במשבר האישי והזוגי שחוותה, ובעקבותיו כתבה את הרומן רב המכר "כותבת ומוחקת אהבה", וחופרת בשאלת השאלות: האם יש סיכוי לאהבה בעידן של ריבוי, פיתויים ושינויים. מה סוד הזוגיות ארוכת השנים?

משך המפגש – שעה.

דאע"ש ('המדינה האיסלמית') והמהפכות בעולם הערבי - תיעוד מהשטח
מרצה: איתי אנגל
23.12.2015, אגאדיר
איתי אנגל - הוא העיתונאי הישראלי היחיד שדיווח מכל המוקדים בהם עולה האיסלם הקיצוני - מעירק, כורדיסטן, סוריה, מצרים, לבנון ויתר המהפכות בעולם הערבי שטורפות את המזרח התיכון כולו. בהרצאה הוא מביא תיעוד בלעדי שצילם בעירק ובסוריה לאורך השנים וממנו ניתן ללמוד על המסלול שהוביל ליצירתה של דאע"ש ויתר תנועות ההתנגדות שקורעות לגזרים את שתי המדינות בימים אלה.
משך המפגש – שעה.
החל מחודש נובמבר ועד סוף חודש דצמבר
כל יום רביעי, שעה 20:00 בערב, נמל תל אביב ויריד המזרח
ההרצאות פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום וללא הרשמה מראש
מספר המקומות מוגבל
מומלץ להגיע מוקדם!

ללו"ז המלא של סדרת ההרצאות, תאריכים ומנחים אורחים ניתן להיכנס לאתר יריד המזרח בכתובת: http://www.yarid-hamizrach.co.il/
ולאתר נמל תל אביב בכתובת:
Namal.co.il
 






קישור